Merhaba bebeğim 5 aylık. 4 aylıkken 6 kg idi görenler çok zayıf diyor doktor normal diyor ama çevremdeki bebeklere göre bana çok cansız geliyor belini tam tutamıyor başını tutuyor ama kucaklayınca kendini öne doğru eğiyor sadece anne sütü alıyor ama sütüm tazyikli geldiği için sadece uykusunda emiyor ve emdikten hemen sonra kaka yapıyor günde 5 kere kaka yaptığı oluyor sütün yaramıyor diyorlar.yavaş yavaş yiyeceklerin tadına baktırmaya başladım ama mama takviyesi vermeli miyim bebeğimin gelişimi geriden mi geliyor sizce