ahlas569_ İkinci kez sezeryan oldum doğum yapalı yaklaşık 3 ay olacak anestezi iğnesinin vuruldupu yer hem ağrıyor hemde dokununca o bölge uyuşuyor bunu yaşayan varmı acaba