Mmss Kızlar 32 günlüğüz bugün ay kontrolümüz de sarılık değerimiz 9 çıktı doktorumuz uzayan sarılıktan dolayı kan ve idrar test istedi. Kan verdik idrar için poşet gibi bir şey verdiler. Onu koyuyoruz fakat çocuk onun içine yapamıyor bir türlü herhangi bir yöntem var mı biliyor musunuz? Bir de uzayan sarılık yaşayanınız var mı nasıl geçti ne ladar sürede ?
perakus Mmss poşeti bizde denemiştik tam idrar yerine denk getirip taktık hastanede o kadar bekledik eve geldik bekledik yapmadı sıkıntılı bişey cidden. Beklemek lazım yapana kadar bide dikkat et kaka bulaşmasın ve beklemesin hemen götür
Sevvl Mmss yapması imkansız gibi birsey bunu doktorlarda biliyor biz artık o poşeti denemiyoruz bile direk altlarını açıp o verdıklerı kutu ile bekliyoruz
ebykkbc Mmss bizim de başımıza geldi uzamış sarılık once idrar tahlili sonra idrar kültürü yapıldı 5 kez falan taktik o poşetten birini idrar az diye kabul etmediler diğerini poşeti tam yerlestiremedik birine kaka bulaştı vs vs en sonunda doktorumuz bebekler için olan sondayı taktı ve siringayla çekti o şekilde gönderdik labaratuvara ve çok yüksek idrar yolu enfeksiyonu çıktı sonuçlarda
maygirl Mmss uzayan sarilik olmustu bebeimde dogdugu zaman kan ile bakildi gercek degerini blmek icn idrara bakilmadi. Poseti snraki surecte buyuyunce denedk inun icine yapilmiyor ya..2 aylikken en kucuk vermistik idrar testi cok harelet edemiyor zaten kucuk bebekler emzirdim altini acip bekledm zatrn cok sk çiş yapiyorlar yaptgi anda kutuyu tuttum icine cok az geldi cişi tahlil icin yeterli oluyor zaten.çişide yarim saat icinde en gec 45 dk icinde hastaneye gotrduk..bu sekilde yaptik ewdede sureci bu sekilde ilerleteblirsniz.
mihrabebis Onu özel bölgesini iyice temizleyip yapıştırdıktan sonra emziriyorsanız bol bol emzirin.Ben o şekilde yapıyorum hep.
Ebruko Taktiktab sonra bezlemeyin. Kendi üzerinize alt açma örtüsü serin ve emzirin. Bız hep o şekilde yapıyoruz . Biraz daha büyükse de yine bezlemeyio suyla oynatarak çok pratik oluyo. Suyu azıcık açın , elleyio oynarken 2 dakikada yapiyolar zaten. Ama poşeti doğru takmak çok önemli
tazecikanne45 Mmss bolca besleyin sonra altını açın ve göbeğine ıslak mendil sürün. O şekilde bekleyin
alinduhatg Mmss her ay idrar tahlili yemekten alıştım 😂 o poşeti biraz aşağıya yanı vajınanın idrar yapılan yere denk gelsin tam yukarıdan yapıştırma bezıni de kapatma kapatırsan zaten alamazsın
asellinaninannesiii Mmss tam idrar yerine tak sonra besle , kucağında tut bir süre , kucakta olunca cok rahst aliyorsun , yenidiganken bende öle yatiriyordum boşa gidiyordu. Sonra bir hemşire soledi kucağa alndiye dik tut dedi ondan sonra hep ilk yapışta verdimm