Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık oldu ve yaklaşık 2 aydır sadece yatarak emiyor meme reddi yapmıştı o zaman bu şekilde alıştı hiç bir şekilde kucakta emmiyor dışarıda bu problem oluyor haliyle emerek de uyuyor bunun için ne yapabilirim nasıl bıraktırabilirim bilmiyorum