Damladenizim bende bebeğim 40 günlükken başıma geldi. Antibiyoktikler fayda etmedi ve zor atlatmıştım. Sıcak suyla masaj yap demişlerdi yaptım daha da kötü hissetmiştim sonra bide buz ile deneyim dedim öyle denedim rahatladım ama buz göğsümun kenarını yakmıştı yara oldu zor atlattım çok şükür bir daha yaşamadım o ağrılardan acılardan dolayı çok ağlıyordum. Inşallah sizde en kısa süre içinde atlatırsınız.