cmag 3247 bebelac gold fermantasyonlu ve iki ürünü koklayınca bile farklı gold daha güzel kokuyor daha lezzetli bence tattım vermeden😂😂
3247 KuzeyinAnnesi03 vallahı baya oldu tartmadım en son kılosu düşmüştü o yüzden mama veriyorum ağırlıklı olarak şuan kaç bilmiyorum yarın hastaneye götüreceğim baş parmakları hep yumuk halde onu göstereceğim orda kilosuna da bakacam bakalım mama işe yarıyor mu
3247 cmag afiyet olsun 😀😀 şuan elimde 2 paket bebelac var onlar bitsin de bakalım olmadı gold alırım 😀
KuzeyinAnnesi03 3247 yarar canım içini ferah tut dönemsel kilo durması zayıflama olabilir çok hareketleniyorlar çünkü
cmag 3247 sağolun genelde ilk ben tadıyorum her şeyini bir şey olursa bana olsun diye shshgsg bu arada doktorumda sindirimin daha kolay olduğunu söylemişti goldun deneyin belki bebelac daha iyi gelir sever sizin bebeğiniz
3247 KuzeyinAnnesi03 zaten en son kılo alımı durmuş hattA kılo veemışctı bile 6.5 du bklm yarın beli olucak
3247 cmag içiyor içmesine de kilo almıyor galıba ben anlamadım gözümde hep aynı bide gecen kadının bırı ayına göre çok zayıf falan dedi sinir oldum
3247 cmag hastaneden çıkıs kılosuna göre normal dedi ama baya oldu işte şuan kaç bilmiyorum yarın kontrole gideceğim bakalım
KuzeyinAnnesi03 3247 anne olmak çok zor hep tedirgin hep bı inceleme 😂😂 bana da öyle geliyor çevrem tombiş diyor