karayaka 17 günlüğüz bizdede aynısı var yatağa koyunca huysuzlanıyor ,ben kundak yapıyorum kolları sarıyorum sıkıca ayakları serbest olacak,sonra kucağıma alıp uyutuyorum öylece yatağa koyunca uyuyor ,güven problemi yaşadığını gösteriyomuş yatağa yatınca uyanması korkuyor kendini yalnız sanıyormuş ,kundak yapınca rahatlıyor