Merhaba arkadaşlar, bebişim 9 aylık ilk aylarda sallayarak uyutuyordum ama işkence haline gelince sallamayı kestim bu seferde memede uyumaya alıştı ama şimdi çok zorlanıyorum gece 6 kere kalkıyor bazen keyfe keder emmek istiyor siz nasıl uyutuyorsunuz Bebişlerinizi gece emmesini kesmek istiyorum ama nasıl uyutacağım bilmiyorum.:(