Merhaba anneler bebeğim 15 aylık sürekli ağlıyor inatlaşıyor hiç bir şekilde memnun edemiyoruz dışarıda bas bas bağırıyor eve getiriyoruz evdede ağlıyor dünyayı seriyoruz önüne sırf mutlu olsun eğlensin diye ama gittiğimiz heryerde evdede dahil kıyamet kopuyor hep çok memnuniyetsiz bir çocuk hemen sıkılıyor herseyden ama yinede yanlış yaptığımız biryer olabilir bu durum beni çok mahvetti herşeyi acele yapıyoruz biryerde oturamıyoruz bir market alışverişi yapamıyoruz koşa koşa hersey .