Kızlar oğlum 8 ay 10 günlük... ve günlük beslenme düzenini yazıcam sizce nasıl sizler nasıl besliyorsunuz merak ettim ... benim oğlum mama içmeyi sevmiyor daha doğrusu biberon sevmiyor hoşlanmıyor sizler mamayı kaç öğün kaç cc veriyorsunuz günde?? Sabah 9 da 180 ml mama, 12-12.30 kahvaltı öğünü (biliyorum kahvaltı için çok geç ama bebeğim sabah uyanınca ek gıda yemek istemiyor bende zorlamıyorum) 2-2.30 90 ml mama, 4.30-5.30 civarı yoğun kıvamda çorba, 7-7.30 180 ml mama içip uyuyor, 24:00 de rüya öğünü veriyorum 150 ml mama... sizce nasıl sizler nasıl yapıyorsunuz bu ayda veya yapıyordunuz belki birbirimize bi yardımımız dokunur