2dunya1blog müdürüm yardımcı olacağını söyledi. Umarım yardımcı olur. Sizin dediğiniz gibi sabah saatlerinde 3-4 ders şeklinde maaş karşılığını doldurmayı düşünüyorum. Böylece daha az uzak kalmış olacağız. Okulum çok yakın değil ama uzakta sayılmaz. Sarılık olduğu dönem birkaç gün biberon kullanmak zorunda kalmıştık. Umarım kabul eder. Yoksa devam etmem mümkün olmayacak.
Teşekkür ederim yorumunuz için 🏵