tevhide37 ne güzel denk geldiniz bende düşünüyorum bu hapı kullanmayı bugün almayı düşünüyorum hatta 52 gündeyiz ne zaman başlanıyor yine eczaneye de danışırım, ben hapı atmaya başlayınca korumaya başlıyor diye duydum ama pek guvenemedim siz nasıl kullandınız ne zaman başladınız doğum yapalı ne kadar oldu bu arada