Merhaba memeyi bırakma sürecini atlattık gibi görünüyor üç gün üç gece oldu memeyi bariz istemesede bazı kriz anlarını yaşıyoruz tabi.özellikle geceleri.bebeğim emerkende zaten düzgün beslenen bir çocuk değildi şimdi memeyi bıraktık hala düzgünce yemiyor şimdi de süte güveniyor. 20 aylık. Bu gece 00.30da 200cc biberon süt içti şu an saat 05.00 ağladı yine 150 cc süt içti . İnek sütü veriyorum bu arada ama acaba bu kadar süt dokunur mu diyede bir yandan düşünüyorum hazımsızlık gaz falan yapar mı ben bu çocuğa ne yedireyim ne kadar süt içireyim bana akıl verin ablalarım bacılarım.