Arkadaşlar 3 yaş inadı krizi derken aylardır ara ara oluyordu bu aralar sıklaştı gecenin ortasında 2.sefer uyandık saat 4🥹çıldırmış gibi bağırıyor tekmeliyor müdahale edemiyorum o kadar çaresizim ki sarılıp kucağıma alıp sakinleştirene kadar apartmanı inletiyor 15-20 dk falan sürüyor yatağından düşme evresine geldik artık çok çaresizim, gün içerisinde de olmaya başladı, olmayacak bişeye sinirlenip bağırmaya tepinmeye kendine zarar vermeye başlıyor ama beni duymuyor bildiğiniz anırıyor sesi kısılana kadar, ikisi ayrı şeyler muhtemelen ama ne tetikliyor bilmiyorum bişeyden mi korkuyor çözemedik normalde sakin bir çocuktu. Nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum pedagoga mı götürmeliyim? Bunu yaşayan önerisi olan var mı?