Ben bu hafta içinde acile gittim gece birden şişti ve aşırı halsizdim. Doktor bölgeye sıcak su torbasıyla kompres yapmamı söyledi. Bi yakınım da özellikle emzirmeden önce sıcak suyla yıka öyle emzir dedi. Ben emzirirken yıkadım , gün içinde aklıma geldikçe yıkadım ve o göğsümü sağım yaptım sağdığım sütleri de buzluğa attım.
Sıcak su torbasını bi yerde bekletme sürekli yerini değiştir. Bir de aşağıdaki linke bakabilirsin bi youtube videosu orda meme masajı var çok iyi geldi bana. Çok kötü bi acı gerçekten umarım seninki de tez zamanda geçer. Çok geçmiş olsun.
[
rymhnm