Nonames05 bizim de 11.günümüz olacak bugün bu atak başlayalı. Anlamsız çığlık çığlığa ağlamalar, meme ve biberon reddi, bütün gün uyku hali ama uykuya asla dalamama, gece yarım saat yirmi dakikada bir uyanma gibi belirtiler yaşıyoruz. Gerçekten çok yıpratıcı geçiyor. 4.ay atağını tahmin edemiyorum kim bilir neler olacak