linamelii 9 ocakta normal doğum yaptım kan uyuşmazlığımız vardı eşimle doğum sonrası sol kalçamdan uyuşmazlık iğnesi yapıldı hala ağrısı geçmiyor top gibi elime geliyor iğne yapılan yer bu durumu yaşayan var mı
Alseli linamelii geçmiş olsun canım aynı zamanda hayırlı olsun. Bazsn kaba ette sıkışma olabiliyor. Alkol kolonya ile ovdun mu?
_YanakReisinAnnesii linamelii bana da yapıldı ama sezeryan doğumluydum belden aşağı da hâlâ his yoktu o yüzden ne o an ne de sonrasında hiçbirşey hissetmedim, sizin üzerinden baya da geçmiş doktorunuza falan danışmadınız mı?
linamelii _YanakReisinAnnesii ben 2 ay geçtikten sonra danıstım masaj yap ov demişti yaptım ama hala devam etmesi çok acayip tekrar yazıcam valla banada şaka gibi ama uyurken yapmışlar 😂 1 gece uykusuz girmiştim doğuma ertesi günde tabi hastanede uyurken sonraki gece yapılmış iğne haberim bile yoktu