alya00 Arkadaşlar bebeğimin ateşi var yarım saate bir ölçüm yapıyorum. Ilık bez koyuyorum . Uykusuzluktan duramıyorum uyurken ateşi çıkar bişi olur diye çok korkuyorum. Babası da yok. Direniyorum ama uyuya kalmaktan korkuyorum.
aslnhan alya00 çok geçmiş olsun canım calpol varsa bir çay kaşığı versen mi acaba çocuk da rahat eder. İlaç vermek son çare ama dengesizse ateşi düzene girer en azından
alya00 Alseli 37.7 genelde en yüksek 38 .elimi değince aşırı Sıcak ateş ölçerle böyle çıkıyor. Çokta güvenilir değil ateş ölçerler. Evde 38 olan ateş doktor ölçünce 39 çıkıyor
alya00 aslnhan ateşi 37.7 o yüzden vermedim de. Calpol bizim ateşi düşürmüyor dolven düşürüyor ateş olursa dolven mi versem
Alseli alya00 çok yüksek değil canım bebek için yat uyu zaten Allah korusun çok çıkarda ağlamaya başlar uyandırır seni
Zmh0311 alya00 bana doktorum 37.5/38 olursa ver demişti ama bebiş uyumuş uykusundan uyandırma 1 saat sonraya alarm kur uyu biraz seninde dinlenmeye ihtiyacın var 1 saat sonra tekrar bak ateşine kafasını ıslatıp yat derim ateşi çıksada bir süre idare eder
aslnhan Bende geçen direndim vermeyim diye sonr abaktım çocuğa eziyet ediyorum ağrısı var gibiydi verdim rahatladı yavrum sonra zor bela da olsa uyudu kendine geldi
aslnhan alya00 aynen şu an normal gibi çok zorlarsa çay kaşığı ile verin dilerseniz inşallah gerek kalmaz. Sizde dinlenir siniz güzelce 🥰
alya00 Zmh0311 yüz üstü döndü 10 dk anca öyle uyumuştur. Çevirip bez koyayım dedim ateş 39 olmuş hemen ilaç verdim :(