Selam anneler, bebeğim 7 aylık oldu. Hemşiremiz kontrolde artık pütürlü vermem gerektiği ve bebeğin daha çok yemeğe odaklanmasıngerektiğini söyledi. Şöyle ki biz dördüncü ay itibariyle ek gıdaya başladık ama şu ana kadar pütürlüye cesaret edemedim. Tek bakıyorum çocuğa biraz cesarete ihtiyacım var. Ha bir de en büyük sorun bebeğim çizgi filmle yemeye alıştı😓 bundan nasıl vazgeçiririm. Ayriyetten lokmaları ağzında tutuyor yutmuyor (bunu biraz da hasta olmasına bağlıyorum) her türlü öneri ve tavsiyelerinize açığım. Belki benim gibi olan başka annelere de Yardımcı oluruz ❤️