Kizlar ilk 40/45 gun cok guzel sutum oldu birini emzirirken digeri akiyordu 45. Gun bebegimi sunnet ettirdik o gun benim icin cok stresliydi sonra kaynanamgile gectik orda kaldik kaynanamla aramda gecen tartismadan dolayi ogluma karsi olan davranisindan dolayi cok fazla strese girdim oglum zaten huzursuzdu mama takviyeside yapiyorduk o gun hic mememi almadi daha sonra surekli memeyle kavga etmeye basladi almamaya basladi bende ac kaliyor diye mama verdim biberonla 😞 cok hata yaptim zorlamam gerekirdi tecrubesizlikmi bilmiyorum aglamasina dayanamadim mama verdim bu sefer hic tutmamaya basladi simdiyse memede bas bas bagiriyor eskisi kadar sutum yok ama hal gelmeye devam ediyor bazen gogsumu sizlatiyor. Emsin istiyorum nasil tekrar alistirabilirim varmi bi oneriniz ? Suan bebegim 60 gunluk