Merhaba arkadaşlar. Bu postumun amacı birbirimizden fikir alıp aa ben bunu nasıl yedirmemişim yaa hiç aklıma gelmedi dedirtmek. Biraz fikir edinmek. Benim oğlum 8 buçuk aylık. Yaban mersini, kefir, ilik suyu, ceviz (cam rendeden geçirerek) vermeye özen gösteriyorum. Meyvelerden bu zamana kadar şeftali, elma, armut, muz, çilek, böğürtlen, ahududu, yabanmersini yedirdim. Çilek alerjik bir besin olduğu için 1 yaş öncesi önermiyorlarmış verdiğimde bilmiyorum alerji de olmadı şükür. Kuru kayısıdan meyve suyu yapıp vermiştim. Yoğurdu kendim mayalamaya dikkat ediyorum. Şimdilik aklıma gelen bunlar. Sizlerden de kapacağım şeyler vardır muhakkak🌸