Bebeğim bugün tam 34 günlük son 3 gündür çok zor uyuyor özellikle geceleri tam uyudu diyoruz en geç 5 dk sonra gözünü açıyor. Karnı tok altı temiz gazını da çıkartıyoruz fakat yine de gazı olabilir onun dışında bir şey yok çok zor uyuyor ve aşırı huysuz emerken bile bir alıp bir bırakıp ağlamaya başlıyor uyanıkken de genel ağlıyor bu dönemde normal mi