iyi akşamlar anneler ben mart ayında panik atak geçirdim 10 gün her gün her gece acillerdeydim kardioloni nöroloji tğm doktorları gezdim ama nafile şimdi ise ara ara göğüs ağrısı nabız artışı sıkıntı hisleri geliyor hala tam yenmiş değilim sürekli aklında ölüm korkusu var panik atak geçiren yenen annelerimizden tavsiye istiyorum