bende siveno vaR fakat üzerinde uyari olarak 2 yaş alti kullanilmamasi gerektigi yazdigi icin kullanmadim. Bebegim 20 aylık kullanıp kullanmamakta kararsiz kaldım açıkcası.. burda forumda da birisi nemlendirici losyon sürüldügünde sivsineklerin yemedigini soyledi de baska birileri var mı acaba dedim deneyimleyen. Birde Sizler siveno losyonu 2 yas altinda kullanmismiydiniz