Lliya Oğluşum 2 3 aylıkken almıştık. Etrafın anne sütüyle doymuyor laflarından sonra tartıp bakmak için almıştım.(pimpirikli anneler online) ama ne yalan söyliyim çok işime yaradı. Almak isteyen olursa verebilirim.
Lliya Papatyack daha aşağısına veremem 🙈 tertemiz kutusunda duruyor o dönem 300 e almıştık gerçekten yepyeni olmasa belki düşerdim ama sıfır gibi zaten 🙈