20aylık kızım altlı üstlü yan damakları şiş hatta arkadan bir tane çıkarmış diş. Neyse gece yatırdığım zaman ağlayarak uyanıp duruyor sanki bir şey olmuş gibi ağlıyor çokta sıklaştı bu durum susmak bilmiyor ağlarken. Acaba dişlerden dolayı mı böyle yapıyor. Normal bir durum mu bilemedim yaşayanız var mı durumu??