berilla7 zyban diye bir ilaç var bana doktor ondan vermişti ben bir ara onunla bıraktım sonra yine başladım ya da champix bu ilaçlar daha etkili olur diye düşünüyorum çünkü ilaci alırken sigarayı içsen bile grip olmuşsun hissi veriyor sigara disinda herseyin tadını alıyorsun ama sigaranın tadını asla alamiyorsun. Hal böyle olunca bir süre sonra sigara içmenin bir anlamı yok deyip bırakıyorsun