Gece uyanır uyanmaz piş piş istemezse mecbur emziriyorum sabaha kadar 3 4 kere emiyor
Uykumu alamadığım için kalkıp hemen kahvaltı hazırlayamıyorum özellikle bu hastalık dönemi yeni atlattık çok yorgun düştüm ( zaten oğlumda uyanır uyanmaz yemez )
Sabah 7 de uyandı
9 da kahvaltı ardından meyve
Uyudu 2 de uyandı
3 gibi çorba içti
Kuruyemiş yedi
8 de akşam yemeği yedi gibi gece uykusuna yattı 1 saat oldu olmadı uyandı kustu ama öyle geçen günlerde ki kadar değil az miktarda şimdi yarın doktora söyleyeceğim bana probiyotik verdi bunun için kullanıyoruz motis de verdi kullandık geçmişti kusma iki gündür yoktu yine böyle olunca acaba beslenme saatlerimizden mi kaynaklı diye düşündüm yer yemez yatmasından olabilir mi benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu nasıl süreci atlattınız ?