Kızlar ben 24 yaşındayım. 2 yaşında bir kızım var. Geçen ay adet olmam gereken günde adet oldum fakat hala kanamam yoğun bir şekilde kırmızı renkte devam ediyor. Doktora da gittim muayene etti bir sorun göremedi. Yani kist miyom falan yok dedi. Ne yapıcam bilmiyorum psikolojim de bozuldu. 1 ayı geçti azalma falan da yok yani. Başka doktora mı gitsem napsam bilmiyorum. Fikri olan var mı bu konuda. İlk defa böyle bir durumla karşılaştım.