gizust Sakın kendinizi sütüm kesildi gelmeyecek mi ?Sütüm azaldı psikolojisine sokmayın evet bazı dönemlerde azalıyor.2. Bebeğim 2 buçuk aylık benim de sizin gibi çok çok azaldığı oldu.Yani damla damla geliyordu.Bol bol emzirdim.Mamaya asla başlamamanızı tavsiye ederim.Bir defa başlayınca o rahatlıkla devamı gelir.O yüzden mama vermeyin bol bol emzirin.bir göğüste ne kadar varsa emzirin bitince diğerini emzirin.Onda da biterse birazcık bekleyin dinlenin bol su için sonra tekrar tekrar bu döngüyü yapın.Damla damla gelse bile.Çok araştırdım çok okudum bu konuyu çaresi bol bol emzirmek illaki stresli olduğumuz hasta olduğumuz zamanlar olacak ama pes etmeyin umarım açıklayıcı olmuştur inşallah Allah şifa versin bol bereketli sütlerimiz olsun.He bu arada bu çocuk doymuyor diyen insanlarla da bir süre görüşmeyin ister istemez etkiliyorlar 😊