Haziranda doğum yaptım. Doğumumun 3 yada 4 günü süt parası yattı. 800 küsür tl idi. Doğum parasıda herkesin aldığı maaşa göre değişir. Ben aylık olarak almayı tercih ettim. Bu ay 3.ayımı aldım, net rakamı söylememeyi tercih ediyorum. Toplamda ortalama 36-42k arasında aldım 1 aylık ödememde içeride.