wicked Merhaba. Ağlatarak eğitim vermeyi kısaca anlatayım: bebeği beşiğinde bırakıyorsunuz, ister odadan çıkın ister çıkmayın ağlasa da asla temas etmiyorsunuz. Bebeğiniz ağlaya ağlaya uyuyor. Öğrenilmiş çaresizliği yaşatıyorsunuz. Ve bundan sonra asla ağlamayan bir bebeğiniz oluyor. Eğer ağlarsa yardıma gelen onu bağrına basan bir anne figüründen çocuğu uzaklaştırmış oluyorsunuz. Bu sebepten ağlatmayan uyku eğitimi veren eğitmenleri araştırdım. Eğitmenim katiyen karşıydı. Temas edilecek, sakinleştirmeye çalışılacak ve eğer sakinleşmiyorsa kucağa alıp sakinleştirilecek ve odadan çıkılacak. O yüzden tavsiye ederim. Ben tek başıma evde vermeye çalıştım ama yapamadım. Bu yüzden destek aldım. Siz kendiniz de evde deneyebilirsiniz. Ve bebeğimi hala yanımda uyutuyorum. İstediğim sallamadan desteksiz uyumasıydı. Başardık.