ssydaa Merhaba, bebeğim 8 ay, 22 günlük. Oturuyor ama bir süre sonra sağa ya da sola düşüyor. Bu normal değil mi? Kayınvalidem sürekli bunun bir sorun olduğunu söylüyor sinirim bozuluyor
AEgemm ssydaa 9. Aya kadar normal diye biliyorum ama bebeğinizin erken doğum öyküsü varsa bir nörologa götürün
kimbumadam ssydaa Emin olmamakla birlikte 9.aya kadar oturması lazım diye biliyorum İsterseniz bir doktora daha gidin
ssydaa kimbumadam oturuyor ama birkaç dk sonra devriliyor bazen bunu soruyorum aslında yanlış mı yazdım acaba sizinki devrilmiyor mu
ssydaa kimbumadam benim kızım 37 haftalık doğdu. Desteksiz otururken devriliyor bazen. Net bilginiz var mı? Emeklemek bir gelişim basamağı değil. Kızım emekliyor şuan mesela. Adım atıyor
kimbumadam ssydaa ben emekleyen bebekler oturadabiliyordur diye düşündüm O dengeyi sağlayıp otururken devrilmesini anlayamadım şuan
ssydaa kimbumadam ben hiç oturamıyor demiyorum. Mesela oturdu 3-5 dk sonra sağa veya sola devriliyor demek istedim. Yani siz koydunuz çocuğunuzu oturuyor hiç düşecek gibi olmuyor mu? Çok sağlam mı duruyor.
kimbumadam ssydaa hayır canım 6.ayda desteksiz oturuyordu Yani devrilmiyordu Ama 9.aya kadar bu normal diyor doktorlar