Aynı asilikler bizde de var deliriyoruz , erkenden ergenliğe mi girdi ne oluyor bu çocuğa diye şaşırıyoruz.. dik dik konuşmalar sürekli bi pazarlık yapma çabası.. bugün onu parka götürmezsem kumandayı fırlatacagını söyleyerek beni tehdit etti.. ben şok .. biraz kardeşinlede oyna canı sıkılıyor hep senin peşinde geziyor dedim “anne benim canım ne isterse onu yaparım, canım isterse oynarım canım isterse severim” dedi ama söyleme tarzı resmen diklenir gibi yaniiii🙃bunun gibi bir sürü şey yaşıyoruz..