Merhaba anneler taze bir anne olarak aranıza bugün katıldım iki gün önce doğum yaptım bebeğimin kafasında sıvı birikmesi gibi bir şişlik olustu doktorlar dogumdan kaynaklı geçer bu deselerde cok inandırıcı gelmedi acıkcası yumurta büyüklüğünde bir şişlik var sizce nedeni nedir ve nasıl geçer