Kızlar bebegim 10 aylik olucak yakında sağ burun deligi doguştan dar dendi doğar doğmaz kontroller yapılıyor ya o zman ve bebegim 2 aylikken hırlamaya başladı yani çok agladiginda,burnunu temuzledikten sonra l,banyodan sonra ek gıda aldiğında ve şuan emekliyor hızli haraket ettiginde basliyor hırlamaya yani neredeyse 10 aydır bu böyleee çook ama cok uzuluyorum çok şükur solunumunda bi sknti yok şuan yani dogdugunda 20 gün küvezde kaldi solunum sıkıntısından ama burun deligiyle alakali degildi.cigerlerindeki suyu atamamış zaten dogdugunda aglamamışti neyse kbb ye gittik ve şuan bisey yapamicaklarini söylediler daha cok kuçük oldugu için.bebegi bu sekilde olan varmı merak ettim nasıl bir yol izlediniz??