Bebeğim 1 yaşına girdi fıldır fıldır yürüyor çok hareketli asla evde oturmuyor sürekli yürümek istiyor peşine koşmaktan yoruldum bu zmana kadar sıfır ekran geldik ama artık oyalayamıyorum oyunlardan oynatıkdan sonra hemen sıkılıyor ev işlerini yaparken onuda katıyorum çamaşır filan koyuyorum önüne ama oda biyere kadar dışarda parkta zaman geçiriyoruz ama evdeki oyunlardan artık çok sıkılıyor bende mecburen telefondan kırmızı balık gibi şarkılar açıyorum izletiyorum o biraz oyalıyor onu bu zamana kadar hiç ekran açmadım ama artık elimden bişey gelmiyor mecbur açıyorum kendimi kötü hissetsemde sizler nasıl yapıyorsunuz nasıl vakit geciriyorsunuz evde bu arada 15 yakın kelimesi var bol bol konuşuyorum