Benim bebeğim 13 günlük oldu yaklaşık bir haftadır göğüsümden ayrılmıyor günün yarısını sadece memede geçiriyor uyusa bile yerine koyunca uyanıyor ve ağlamaya başlıyor nasıl önüne geçerim bilemiyorum sadece saatlerce memede kalıyor. Doymama gibi bir sıkıntısı yok çünkü sürekli bez değişiyoruz. Yalancı meme de kabul etmedi. Çözüm bulanınız var mı ?