@mrz_04 ben kan sulandırıcı kullandığım halde 6 aylık hamileyken çektirdim. Farklı farklı kadın doğumculara göründüm, kan sulandırıcıyı 1 hafta kesip diş çekebileceğimi söylediler. Tabi bunun için kağıt alıyosun kadın doğum uzmanından, sonra diş hekimine veriyosun öylelikle çekiyolar dişi. Yani az bi zaman yok sonuçta. Bırak 1 ayı, 1 haftam kalmış olsa bile çekmezdim o ağrıyı. Çünkü hep ağlıyodum kendimi çok yıpratıyordum, bu şekilde dahada bebeğe zararı olur diye düşünüyorum. Hatta bana dolgu önerdi dişçi ama ben istemedim tekrar ağrır diye. 3 ayım vardı daha doğuma. Çektirdim direk, kurtuldum şükür. Sizde çektirebilirsiniz kadın doğumcunuzla görüşüp