Ben kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim. Üstelik yavrulu yatak aldım 90×190 boyutunda yani tek kişilik baza boyutunda. Altından bi yataklı daha çıkıyor yarın öbür gün uyumazsa yanında yatabilirim ya da benimkinin alt kısmı tamamen ayrılabiliyor tek başına tek kişilik yatak olarak da misafir için kullanabilirim