baybars2024 Kızlar merhaba ek gıdaya başlattı doktorumu bugün 2 kaşık yoğurt verdim 3 gün kuralı yapıcam sonra sebzelerle devam edicez sizler ne durumdasınız 😍
piyanistbanabirak baybars2024 bende 5 ayda başladım 5 ay 7 günlük kızım 3 gün kuralına bile uymadım herseyden tattiriyorum
kbraatlas iremaydmr benm doktorum da 5 aylıkken başlayabilirsin demisti iyiki başlamışım tüm tadimlari rahatça bitirmistim
baybars2024 iremaydmr 5 ay doldurup 6 aydan gün aldığımız için bende direk 6 da başlatır dedim kontrole gittiğimde söyledi artık zamanı geldi dik durabiliyor oturma isteği başını dik tutması bunların hepsini anlattı
tugceazra iremaydmr kuzum eğer başını tutabiliyorsa erken başlatıyor doktorlar Bizde 5 ay 18 günlüğüz Doktorumuz başlayın hatta mama sandalyesine bile izin verdi ☺️
3247 tugceazra benım kızım da oturuyor da ben beklemek istiyorum ya 5 ay 22 günlük ama şu verıyorum 😀
Nisangunes Bizde dörde gireceğiz 4.ayda tadimlara başlayabilirsiniz dedi ben simdilik bi sefer elma bi sefer nektarin yalattim 😀 sayılıyor mu püre gibi yemesi mi lazım dişler yerine oturuyor heralde şimdiden başladı ağrı sancı kemirme isteği
baybars2024 Nisangunes ay vallahi bilmiyorum ki doktorunuz ne dedi bana mesala tadımla başla dedi önce 3 gün yoğurt sonra havuç patates kabak sonra meyve dedi 2 3 kaşıkla söyledi bu ay bu şekil devam edicem sonrada çorbalara başlıcaz 😂
Nisangunes baybars2024 kendi mayaladiginiz yogurt sebzeler meyveler şeklinde tadım yapabilirsiniz dedi cok kasmadi.Hayirlj olsun sizede iştahlı bebis olur inşallah 😇