Bu hep böyleydi ama artık ben yoruldum. Bi sorun mu var diye düşünmeye başladım. Her uykumuz ağlayarak direnerek gerçekten gücüm kalmadı en aşağı yatı saatte uyur. Genelde 1 saat ve bi yeri açıyor gibi bağırır. Diş dönemi vs olmasa da bu böyle. Uyurken çok direniyor. Böyle olan var mı? Etrafımdaki çocuklar 10 dak da uyuyo bi benim kızım böyle olamaz demi? Anneleri uykusu geldi diyo aynı anda uyutmaya başlıyoruz 10 dak sonra goruncemin kızı uyumuş oluyo. Arkadaşlarımın çocukları da öyle. Ne yapmam lazım neden böyle anlamiyorum