Ebrulig Merhabalar sevgili analar, Göz kapama tedavisi yapan aileler var mı? Tedaviden nasıl sonuç aldınız? Kızım yüksek hipermetrop hastası. Göz kapama yapacağız. Göz kapama yapan ailelerin düşüncelerine ihtiyacımız var.
bsra100 Ebrulig merhaba bizde yeni başladık 6 ay boyunca sabahtan 1 saat öğleden sonra 1 saat şeklinde uygulayacağız hipermetrop derecesi biraz yüksek dedi doktorumuz sağ gözünde de ara ara kayma oluyor inşallah güzel sonuç alırız sizde de kayma var mı
Ebrulig bsra100 merhaba bizde doktor azıcık var gibi dedi ama burun yapısı oturmadığından öyle görünüyor gibi başka 2 doktora götürdüğümde kayma yok demişti
umutefe2022 Doğuştan katarak var tek gözde sadece %10 görüyor gözü ve kapama çok işe yarıyordu şimdi 2,5 yaşında ve yaptırmıyor sizler kapatabiliyor musunuz