Benim geçen ay tam 22 gün sürdü hatta acile bile gittim kanama durdurucu yapıldı yine de durmadı hayatımda ilk oldu..
Polikonlige gittim parça alınması gerektiğini ve rahim kalinlasmasi olduğunu söyledi parçayı uyusturmadan aldıkları için korktum hicbir şey yaptırmadım ama bundan sonrası için takipteyim aynısı olursa mecbur parça aldırmam lazım