kahvekolikanne tombikdonerkankasiiskender tamamdır canım. Sende müsaitsen, gün içinde veya akşama alabilirim.
tombikdonerkankasiiskender kahvekolikanne tabii cevizlideyim ben kesin alacak mısınız ona göre diğer kişilere satıldı diyeyim
kahvekolikanne tombikdonerkankasiiskender evet canım, ama araç yok araç ayarlamaya çalışayım , bugün hallolur ama olmazsada yarın kesin alabilirim. Senin içinde uygunsa
kahvekolikanne tombikdonerkankasiiskender tam adres nasıl alıcaz numara insta falan paylaşmak yasak mi akşam 7 8 arası alabilirim
Junioraras61 Deletedmom_216 bende sıfır dolunun almıştım oğlumun boyu kadar geldi 🤦 ve dikti kayarken zor oldu geri verdim
kahvekolikanne tombikdonerkankasiiskender kendi arabamız yok birinden rica ettik de ona göre burdan çıkmadan size wpden yazsam olurmu. Ama 8.30u geçmez
tombikdonerkankasiiskender kahvekolikanne tamam sorun değil nasıl isterseniz bodrumda duruyo oradan çıkarıp vereceğim hemen tozlu olabilir 🙈
kahvekolikanne tombikdonerkankasiiskender hiç sorun değil. 2buçuk yaş bebeğim kullanabilirmi boyut biraz küçük gibi duruyo. Küçük olsada alıcam da oğlum kullanır kızımın aklına sokmamak için soruyorum🤣
tombikdonerkankasiiskender kahvekolikanne şöyle söyliyim benim iki oğlum da kullandı 2 yaşından 4 yaşına kadar artık tehlikeli hareketler yapmaya başladıklarında kaldırdım çok rahat kullanırlar standart boyutu bence çok yüksek değil
Alya-Sena Deletedmom_216 cok dik degl resimde oyle gorunuyor aynisinn farkli bir rengi bnde var. Kizm 1 yasndayken rahat bir sekilde kayabiliyordu. Suan 2 yasnda kullaniyor hala daha