Mommyhann Kurutma makinesindeki suyu kullanıyormusunuz yani herhangi bi yerde kullanılırmı hiç kullanmadım şimdiye kadar hep döküyorum ama bi sormak istedim
huzunkovankusu Mommyhann hiç kullanmadım ben de ama aslında kullanılabilir temiz çamaşır suyu.. ütüye falan kullanan varmış sanırım
Mommyhann huzunkovankusu ya evet bende duydum ama ütüyü bozabilir diyorlar yani 2 kurutmada doluyor kullanabilceğim biyer varsa değerlendiririm diye düşündüm
diloslarrr Mommyhann temiz ama genellikle içinde ufak tozlar oluyor ütüye kullanılmasını tavsiye etmem ama balkon falan yıkarken belki kullanılır
Mommyhann diloslarrr evet balkonum aşırı kücük ikinci bi insan girmez cok kullanmıyorum o yüzden ama banyoyu yıkarken falan değerlendirebilirim
Mommyhann Zmh0311 Arçelik 800 km kullanıyorum memnunum 1 yıl oluyor kendime yaptığım en büyük iyilik diyebilirim
Seymaseda Mommyhann Kullanıyorum hem ütü’de hem yerleri silme suyunda hemde mobilya silme suyunda kullanıyorum
Zmh0311 Mommyhann herkes aynısını söylüyor benim kızımda atopik ciltli doktor tozdan uzak tutun dedi ve sürekli hapşırıyor. Kıyafetlerde çekme yaptı mı
Mamaaaaa Mommyhann hangi programda kurutuyorsunuz benim elbiseler aşırı kırışık çıkıyor havlular ütülü gibi çıkıyor
Nisangunes Bana temiz gibi gelmiyor sanki deterjan kokusu oluyor gibi, çiçekleri sulayabilirasiniz felan diyorlar ama bence öldürür çiçeği deterjanli ise ki ben öyle sıvı deterjan kullanırım vede yarım kapak anca koyarim
Mommyhann Nisangunes evet bunu bi çok kişiden duydum ama kullananlarda var ama banyo ve merdiven suyu için kullanıcam
Mommyhann Zmh0311 ben kot ayarında kurutuyorum çekme yaşamadım şimdiye kadar nevresimlerimi bile attım zaten ilk aldığımda önce bi test ettim her şeyden bi kaçtane attım denedim bütün ayarlarında vs youtubedan video izledim doğru kullanmak amaçlı bebeğiminkilerinide atıyorum çekme yapmadı şimdiye kadar