Benimde 20 gün oldu sezaryen olalı 3 sene önce ilk sezaryenimde cok zayıftım biraz kalsın göbeğim diye korse vs hiç takmadım kalmıştı göbeğim ama bu sefer kalmasın diye takmak istiyorum fakat karnımın ici dikislerim hala acıyor özellikle göbegim dikisin üstüne düsüp terleyince yanıyor resmen bacaklarım baldırlarım sarktı hep 16 kg almıştım bu hamileliğimde göbeğimde çatladı cırtlı karın korsesi var ama takamıyorum cok sert canımı acıtıyor toparlayıcı taytlarım var az daha dikislerim geçsede giysem diye bekliyorum geç kalmam umarım giyip toparlanmak için