kbraatlas sabah emera girdim saat 12 de 2 tane daha emarim var aşı olmadan önce ağrı nedir bilmezdim grip bile olmazdım aşı olduktn sonra hem korana oldum ağır geçti hem hastalıktan kiriliyoruz yazin alacaklarını aldılar kısa bizi kapatıp eziyet çektirirler yine