Kızlar merhaba. Kızım 13 aylık bugündür bir ishali var 4 5 kez ishal oldu. En son baktığım minik minik kurtlar var kakasında ve ateşi 38 oluyo geçiyo calpol veriyorum bırez düşüyor sonra yine çıkıyor. Yarın doktora götüreceğimde evde uyguladığınız bildiğiniz bişey varmı ? Şimdiden teşekkür ederim 🤲