bende şurada bekleyeyim,21aylık oğlum,yaşıtlarından yada küçüklerden çekiniyo gibi ,yaklaşmıyo öyle izliyo oynamıyor çekingen,herşeyini paylaşıyor elinden alsalarda tepki vermiyor bi süre sonra bu durum can sıkıyor bakakalıyor,ama ilkokul yaş grubu onun için ideal,bu konuda gidip fayda görmüş kişiler varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.